Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy nő életének hétköznapi történései

Női napló

Női napló

„Asszony Múzsa”…

2014. december 10. - Női napló

Nagyon régen nem írt nekem verset senki. Valaha a múltba révült emlékeimben felsejlik az Exem verse. Rég volt, más volt.

Ma valaki több verset is írt hozzám. Hmm…Nos, hát ihletek, holott engem szoktak… Felfordult világ, eh…

Rögvest vicces rímekben fémjeleztem fétisem: Az asszony Múzsa, kinek nincsen rúzsa…

 

Ez a világ tőled kerek,
hiszen beleszerettelek,
s kör-köribéd, mint egy gyerek,
csillagokat hempergetek.
hj----

 

Szem fénye sötét éjszakában,

szív hangja csönd udvarában,

mosoly a kín kapujában.

Ezt jelented nekem.

Vízcseppek cserepes ajkakon,

hűs kéz gyöngyöző homlokon,

Nap fénye fagyos csúcsokon.

Ezt jelented nekem. ..hj

 

A TE NAPOD

Ha majd elindulsz hazafelé,
Válaszd a leghosszabb utat,
Mely csupa kaland és engem kutat.
Nem kell magad védened,
Ha gondolatod tiszta és egyetlen,
Izgalom fűti testedet és lelkedet.
Válaszd a leghosszabb utat!
Legyen sok-sok gondolatod,
Állj meg a fák előtt, pihenj a lombok között,
Szívj magadba minden illatod,
Bőröm illata is benne kavarog.
Rándul az izmod, zsibbad ölelő karod,
Könnyezik homlokod és szárad a torkod.
Utad végét látod már,
Én a válladon pihenek,
És hogy célba értél,
Magadnak köszönd meg.
Mert pici ujjad összeért,
És az angyalod elkísért.
hj

 

2014.12.10.

A bejegyzés trackback címe:

https://napileltar.blog.hu/api/trackback/id/tr116973631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása