Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy nő életének hétköznapi történései

Női napló

Női napló

Napi szösszenet…

2014. december 04. - Női napló

Ülünk a kocsiban, a Fiam kérdezi, hogy vagy?- Jobban vagyok, de még nem az igazi, még nem 100-as a lelkem,még nem gyógyult meg teljesen. Bár azt sem tudom mitől betegedett meg.

Mire Ő, - már a kérdés is értelmetlen, hogy mitől? Tíz átcseszéstől, húsz megaláztatástól, hat év egyedülléttől, s ami történt amibe még a tested is megbetegedett.

Hmm…elmerengek ezen…

-Képzeld, láttam ma egy csodás naplementét, rászoktam, ott a hegyek közt, hogy bámulom, s egyszer csak ott termett egy csodás lila felhő, ámulatos volt. Mondja.

- Ez, az élet, az ilyen boldog pillanatok megélése, valójában ennyi.

- Ennyi?

- Ennyi, de legalább őszinte vagyok hozzád.

- Ja, és az esküvő, maga a borzalom, a családi élet meg szörnyű, de egy felhő az a boldogság… karikiroz ki és nevet. Nevetünk.

2014.12.04. Csütörtök

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napileltar.blog.hu/api/trackback/id/tr196958327

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása