Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy nő életének hétköznapi történései

Női napló

Női napló

Mert írni kell…

2015. január 07. - Női napló

Jó nekem, ha írok.

Bár őszintén azt tapasztalom, hogy a JELENBEN valahogy ELTÜNNEK a MÚLT SZTORIJAI! Valójában furcsa, de jó ideje érzékelem ezt. Akkor pedig, joggal merül fel bennem, hogy minek is írni, leírni, ami vélhetően napok múlva már okafogyottá válik.

Talán pont ezért, a saját okulásomra, hogy MINDEN ELMÚLIK, ha hiszem, ha nem.

Annyi-annyi mindent történt az elmúlt napokban, hetekben, felidézni is nehéz.

Jött a történés, ütött, fájt, csillapodott, ment, múlt. Hát valahogy így.

Volt minden, amit oldalakon keresztül lehet fejtegetni, azt hiszem majd meg is teszem, hogy fejtegetem magamnak, bogozgatom ki a szálacskákat.

Erősebb vagyok, mint voltam. S a nagyobb történések ellenére is valahogy jobban érzem magam, mint novemberben, amikor hiába nem volt olyan igazi nagy ütés, de nem jól éreztem magam a bőrömben. Ki is értheti ezt? Én sem értem, hogy mi a mechanizmus, mitől és miért is működik így a lélek?

Hullámzok. Most például jól érzem magam, de délután olyan általános életfélelmet éreztem, aminek nem volt különösebb oka. S ellene ment a tudásnak (elme) az élettapasztalatnak, a hitnek (szív) amit a félelemről tudok és tapasztaltam. De az érzet bennem volt. Most nincs jelen bennem. Olyan mintha olykor tőlem és a körülményeimtől független dolgok hatását érezném magamon, ez kicsinykét megijeszt, mert nem tudom, honnan jön és miért. Valamire a belsőm nagyon szenzitíven reagál. Talán egy szép nap ez is megmutatkozik majd, és feltárul előttem.

Ma is dobhattam a hála-tartómba, mert ha őszinte vagyok, mindig van mit. Áldott legyen az Isten! Szeretek élni.

 

2015.01.07. Szerda.

A bejegyzés trackback címe:

https://napileltar.blog.hu/api/trackback/id/tr117049123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása